Thursday, March 21, 2013

Saya Bakal Ada Farmasi Sendiri

Korang pernah dengar pasal Cosway?  Pernah beli barang-barang di kedai Cosway?  Mesti ada yang pernah beli, dan saya yakin ada juga yang tak pernah, dan mungkin tak suka pun kan. :)

Saya pernah bercita-cita ingin memiliki kedai Cosway.  Itu cerita 2 tahun lepas lah selepas saya ambil VSS dari syarikat lama saya bekerja.  Gedebuk gedebak saya tak jadi buka.  Padahal modal masa tu semua dah ready.  Sebabnya, tak sampai 3 minggu saya jadi penganggur (lepas ambil VSS tu la), saya dapat tawaran kerja di sebuah syarikat pengangkutan awam terkemuka di Malaysia.  Tak perlulah saya nyatakan di sini syarikat apa.  Lagipun masa tu keyakinan belum berapa kuat.  Bagi saya kerja makan gaji lebih menjamin masa depan.

Tapi kini selepas 2 tahun, perasaan ingin memiliki kedai sendiri tu datang balik. Dan macam tau-tau je kan Cosway ni, sekarang Cosway sedang menawarkan kepada individu yang berminat untuk membuka FARMASI COSWAY, dengan modal serendah RM5,100 sahaja.  Diulangi.  RM5,100 sahaja. Haaa.. Terkejut tak? Sila terkejut ok.

Yaaa.. memang betul.  Siapa nak bagi kita buka Farmasi, yang sama macam Guardian, Watson, VitaCare, just name it, dengan modal serendah tu? Cuba you all gi buka sendiri.  Modal minima pun dah mencecah jutaan ringgit.  Dengan nak renovate kedai, stock dalam kedai, bil api air telefon internet, sewa kedai.  Bila agaknya nak pulang modal kan kalau buka sendiri?  Makan tahun juga tu.  

Tapi dengan Cosway, kita tak perlu fikir semua tu.  Cosway menyediakan dana terutama untuk Bumiputera untuk memiliki Farmasi ini. Kos untuk buka farmasi, stock, bil utilities semua tu akan ditanggung oleh Cosway.  YAAAA. Betul. Dan kedai anda tu akan dibuka di lokasi yang anda sendiri pilih.  

Nak tau caranya? Jom jumpa saya.  Saya boleh terangkan dan bawa ke farmasi Cosway sedia ada.  Kalau cakap panjang-panjang kat sini pun orang susah nak percayakan.  Kita pergi tengok sendiri lagi senang sebab "seeing is believing" kan. Ini bukan skim cepat kaya, bukan MLM, bukan tipu.  Kalau cakap pasal MLM ni saya memang tak percaya langsung dengan MLM.  But this is not.

Sila hubungi nombor-nombor berikut sekiranya anda berminat. Kami akan terangkan kepada anda.  Anda tanya lah apa sahaja yang anda mahu.  Kami sedia untuk menjawab.

June 012-9791484
Kiki Zack 019-6002057

Gambar-gambar di bawah adalah di antara Farmasi Cosway yang telah dibuka.  Jika mereka boleh, anda pun boleh kan.


Outlet U5, Shah Alam

Outlet Berjaya Times Square

Serina (anak Chef Wan) in the house.  Serina pun bakal memiliki Farmasi Cosway beliau sendiri.  Farmasi beliau dalam proses renovation.



No comments:

Post a Comment